Česká republika
Reklamační podmínky u produktů označených DSxxxxxxxx
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Práva odběratele z vadného plnění ve vztahu ke službám poskytnutým poskytovatelem se řídí příslušnými platnými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 občanského zákoníku).
- Poskytovatel odpovídá za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou je zejména to, že:
- služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, popisu obsaženému v reklamě, nebo v komunikaci mezi poskytovatelem a odběratelem vztahující se ke smlouvě;
- služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a dohodnutým způsobem;
- služba trvá po dohodnutou dobu;
- služba je v souladu s požadavky právních předpisů.
- V případě, že byla služba poskytnuta vadně, má odběratel právo na bezplatné odstranění vady služby, příp. na přiměřenou slevu z ceny služby (pouze nelze-li vadu služby odstranit) nebo na poskytnutí náhradní služby. Odběratel má právo na odstoupení od smlouvy, je-li vada takového charakteru, že jde o podstatné porušení smlouvy. Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.
- Práva z vadného plnění odběrateli nenáleží, pokud o vadě před poskytnutím služby věděl nebo vadu sám způsobil, zejména předložením nekompletních nebo nepravdivých podkladů nebo porušením těchto obchodních podmínek či právních předpisů.
- Odběratel je povinen uplatnit reklamaci u poskytovatele bez zbytečného odkladu od zjištění vady, nejpozději však do šesti měsíců od poskytnutí služby. Reklamaci lze uplatnit e-mailem či písemně. Odběratel je v reklamaci povinen vadu označit a popsat. Reklamace bude poskytovatelem vyřízena do 60 dnů od jejího uplatnění odběratelem, neoznámí-li poskytovatel odběrateli jinou lhůtu.
- V souladu s občanským zákoníkem má odběratel právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace. Odběratel bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.